Mijn Klacht:
In juni 2014 zou ik buiten mijn bundel gebruikt hebben. Dit is absoluut niet waar. Dit is me 46,– euro gaan kosten. Ik heb een app die dit controleert en je krijgt toch ook een waarschuwings-sms?
Als je contact opneemt met Vodafone krijg ik alleen maar te horen dat dit te lang geleden is om er nog iets aan te doen. Terwijl Radar dit probleem ook behandeld heeft. Ik geef graag kadootjes,maar niet aan Vodafone.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld (46 e) terugkrijg.

