Mijn Klacht:
Ik heb afgelopen vrijdag een abonnement besteld bij vodafone via de officiële site. De betaling is gedaan. Maar heb nooit een bevestigingsmail ontvangen. Nu ben ik al 2 dagen aan het bellen met vodafone. Maar ze kunnen niks vinden. Geen bestelling, geen betaling niks. Zojuist met Adyen gesproken die de betaling verwerkt en die geven aan dat de betaling wel is goed gegaan. Je wordt bij vodafone maar elke keer doorverwezen en ze gaan niet eens de moeite nemen om het te controleren op de site. Als ik een klacht wil indienen wordt er aan het einde een foutmelding weergegeven.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn geld terug krijg. En vodafone ophoudt te bestaan. Er is altijd wel wat.

