Mijn Klacht:
Vodafone stuurt ongevraagd SMS berichten. Dit betreft aanbiedingen en berichten dat een factuur klaar staat.
In de 8 maanden dat ik klant bij hen ben heb ik vrijwel maandelijks via allerlei kanalen verzoeken gedaan om hiermee te stoppen. Helaas geen success.
Gewenste Oplossing:
Als de SPAM stopt en excuses wordt aangeboden. Het zou ook helpen als er normale omgangsnormen en communicatiekanalen komen. Hippe chats waarin getutoyeerd wordt zijn wellicht leuk voor 16 jarige pubers, maar ik communiceer graag normaal en volgens geldende fatsoensnormen. Een e-mail adres, of desnoods een faxnummer of postadres zijn echter afwezig.

