Mijn Klacht:
De verzekeraar Dynalogic weigerde mij te helpen met mijn telefoon. Ik heb mijn telefoon in September opgestuurd, omdat mijn telefoon niet meer wilde opladen. Nadat ik hem terug heb gekregen van de verzekering kreeg ik flikkerende beelden, strepen in beeld en liep mijn telefoon vast. Zodra ik hem op de oplader deed had ik 0% van mijn batterij en kort daarna heb ik hem voor dat probleem opgestuurd. Afgelopen zaterdag heb ik naar vodafone klantenservice gebeld en die stuurde mij door naar Dynalogic, die stuurde mij door naar de reperateur van Dynalogic, maar die kon ik een Maandag pas bellen. Toen ik gisteren belde, konden ze mij niet helpen,omdat ik mijn telefoon moest opsturen. Ik werd wéér doorgestuurd naar de Dynalogic verzekering. Die belde ik en ze vertelde mij dat ze mijn telefoon niet konden aanmelden, omdat ze een storing hadden. Ik zou door hun worden terug gebeld, tot op heden ben ik nog steeds niet gebeld en zit ik nog steeds met het probleem dat mijn telefoon gaat flikkeren en vastloopt onder een bepaalde percentage. Ik heb al mijn claimnummers al gebruikt en kan geen nieuwe meer krijgen. Dynalogic heeft een claimnummer nodig om mij te helpen, aangezien ik die niet meer krijg kan mijn telefoon ook niet gemaakt worden.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als ik een vervangende telefoon krijg. Als dit niet gebeurd, stap ik over naar een andere provider.

