Mijn Klacht:
De klacht die ik heb is gewoon te groot geworden om hier helemaal te beschrijven. Het komt erop neer dat er bij Dynafix, de maatschappij die Vodafone in de arm heeft genomen voor de verzekeringen, keer op keer iets mis is gegaan toen ik een leentoestel had aangevraagd, waardoor ik lange tijd onbereikbaar ben geweest. Via Dynafix werd het al belachelijk behandelen (lees: niet), daarom heb ik bij Vodafone aangeklopt. Zij hebben namelijk de keuze voor Dynafix gemaakt, ik heb die keuze niet gemaakt toen ik mijn verzekering afsloot via Vodafone. Al vanaf 7-11 wacht ik op een reactie van Vodafone op de klacht die ik heb ingediend. Ik heb tussentijds 2x via FB gevraagd naar de stand van zaken omtrent de afhandeling. Beide keren kreeg ik de standaard reactie dat ik moest afwachten, het kon wat langer duren omdat het druk was. Op 10-12 weer een formulier ingevuld (normaalgesproken krijg je binnen 10 werkdagen een reactie). Omdat de termijn alweer verstreken is, zojuist via FB weer gevraagd naar de stand van zaken. Ze vroegen om mijn referentienummer om de stand van zaken na te gaan. Uiteindelijk moet ik wederom op een reactie wachten. Ik word eigenlijk alleen maar bozer over hun manier van doen. Echt heel slecht dat ze mensen maar zo afschilderen en van het kastje naar de muur sturen!!!
Gewenste Oplossing:
Als ze me niet zo behandelen maar me eens serieus nemen en het fatsoen nemen om dit netjes af te handelen ipv me maar te laten wachten. Het heeft me inmiddels al heel veel tijd en frustratie gekost, dus zij mogen met een net voorstel komen.

