Mijn Klacht:
Naar aanleiding van ons telefonisch gesprek met Ricardo S mail ik dat ik het niet eens ben met mijn hoge rekeningen .
Ik heb 28 november gebeld met Belcompany om me dat te blokkeren.
Dat zouden ze hebben gedaan nu krijg ik weer een hoge rekening omdat blijkt dat dit niet gestopt was.
Dus ik heb dat ene bedrag betaalt van 106,00 euro en die van 90 euro wil ik niet betalen .Ik heb ook geen sms meer ontvangen
Gewenste Oplossing:
Als ik die sms hoeft te betalen niet .

