Mijn Klacht:
Sinds twee weken geleden (vanaf 1december)hebben we geen of slecht signaal van ons televisie. Als we de tv aanzet, naar 1 or 2 seconden valt de signaal weer weg en naar paar second kan je de beeld weer zien. Dit herhaalt de hele avond. Dit vinden we echt vervelen. Wilt u voor ons uitzoeken wat aan de hand is?
Dankt u,
Mevrouw Mo
Gewenste Oplossing:
Als dit probleem opgelost is

