Mijn Klacht:
26 oktober heb ik mijn telefoon ter reparatie laten opsturen. Tot vandaag de dag heb ik nog bericht of iets gehoord van mijn telefoon. Ik wacht al 2 maanden bijna op mijn telefoon maar ik betaal er wel elke maand 60 euro voor. Ook heb ik nooit een leentoestel gehad van Vodafone (Den Helder).
(samsung galaxy s3 Vodafone Den Helder)
Gewenste Oplossing:
Het lijkt mij meer dan normaal dat ik een gedeelte of de volle 2 maanden mijn geld terug krijg. Er moet wel wat te regelen zijn want dit is gewoon onbeschoft

