Mijn Klacht:
Ik heb vandaag een rekening gekregen die 4 maal zo hoog is als mijn gewone rekening. Ik heb een apple ipad air incl mobiel internet, en heb dit abbonement al 5 maanden. Ik ben erg tevreden geweest met vodafone tot dat ik net de rekening kreeg. Ik belde met vodafone en die vertelde me dat mijn onbeperkte internet max 3g is. Ik ben in oktober daar met maar liefs 2g over heen gegaan vandaar dat mijn rekening zo duur is. Ik heb aangegeven geinformeerd te zijn over het feit dat ik onebperkt internet heb. En ja ik ben heel bekend met het fenomeen onbeperkt internet heb al vele jaren iphones en weet hoe dat allemaal gaat. Ik gaf aan verkeerd te zijn geinformeer waardoor ik moest contact opnemen in nijmegen met het filiaalt. Echter alle nummers op internet van het filiaal nijmegen zijn niet in gebruik!!!!!! Ik bel de klantenservice terug en geef dat aan , en met de vraag of zij geen nummer hebben van dat filiaal, hebben ze dat niet!!!! Ok, dan de vraag of ze misschien het juiste nummer kunnen opzoeken, kunnen ze niet en ze mogen ook geen nummers doorgeven! Ik ben afgesloten voor 0900 nummers omdat ik een zakelijke telefoon heb, kortom ik kan niet geholpen worden?! Hoe is dit mogelijk. Het ergste komt nog, ik krijg 2 smsjes op mijn telefoon of ik tevreden ben met de serivice, waarop ik antwoord nee, zodat ik word teruggebeld. Ik doe dit maar liefst 3 keer achter elkaar, omdat hij aangeeft het niet te kunnen versturen. En ja hoor, hij kan het niet versturen!?!?! Wat voor belachelijke klanten service is dit.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik gewoon de prijs van de bundel moet betalen zoals de vorige 4 maanden. ( want zoals ik al zei daarvoor was ik erg tevreden).
En dat mij dit bedrag wordt kwijtgescholden!! Zeker de manier van klanten service( wat je naar mijn mening niet eens zou mag noemen) is volstrekt belachelijk.
Ik snap echter wel als dit gebeurd, dat ik daarna wel zelf verantwoordlijk ben voor de eigen kosten die er dan over heen gaan. Want blijkbaar heb ik dus geen onbeperkt internet zoals mij dit leuk is verteld. ( ik heb een eigen bedrijf met een vriendin, en wij hebben juist een ipad genomen omdat we anders 2 laptops moesten kopen en dit vrij duur vinden) tot deze rekening dus....
Ik zou dan ook echter een smsje willen hebben wanneer ik erover heen heb. De mevrouw van de klantenservice beweert dat die zijn gestuurd , maar u kunt me hele ipad doorzoeken, er staat niets!!!

