Mijn Klacht:
Klacht zou 10 werkdagen duren tot het wordt opgelost. Duurt nu al 12 werkdagen. Geen contact vanuit Vodafone. Als ik zelf bel, wordt verteld dat ik moet afwachten: er wordt verwezen naar de algemene voorwaarden waarin staat dat ze er tot wel 30 dagen over mogen doen. Ondertussen is de iphone die voor mij werd achtergehouden weer verkocht: dat doen ze maar 48 uur. En dat matched niet met de 10 werkdagen (of meer) van de klachtenafdeling.
Klacht nog steeds in behandeling. Geen einddatum in zicht. En ik kan de afdeling niet bereiken: ze hebben geen telefoon. Meisje van de klantenservice raadt me aan een nieuwe klacht aan te maken…
Gewenste Oplossing:
Een excuus voor de slechte en onbeleefde medewerkerscommunicatie, gebrek aan verwachtingsmanagement en 'kastje naar de muur-behandeling' en Korting op iphone 6 / abonnement, na >12 jaar trouwe klant.

