Mijn Klacht:
ik had altijd 3 telefoon contracten op mijn naam staan
van mijn zoon dochter en van mij zelf .
nu heeft mijn dochter op 13-12-2013 een contract op eigen naam bij vodafone af gesloten .ze heeft een nieuw telefoon nummer gekregen .en haar telefoon heb ik afgemeld bij vodafone.
nu een jaar later blijkt dat ik nog steeds haar oude telefoon contract betaal
heb er over opgebeld ,en ze zeggen gewoon keihard dat ik haar contract niet heb opgezegt als dat wel zo was had ik wel een bevestiging gehad .ze hebben wel na gekeken en zeiden dat er met dat nummer sinds 13-12-2013 niet meer mee is gebeld . kan ik hier nog wat aan doen heb wel 12 x 56euro voor niets betaald.
Gewenste Oplossing:
graag een gedeelte of al mijn geld terug

