Mijn Klacht:
Beste Vodafone, ik voel me bedrogen door jullie! Door jullie organisatie en door de medewerkers die jullie product verkopen. 1,5 jaar geleden heeft mijn echtgenoot een iPhone 5 met een red abbonement afgesloten. Die waren net uit dus we betaalden en betalen nu nog steeds de volle pond voor het abbonement, daarnaast werd ons aangeraden er een verzekering bij te nemen voor het toestel. Zo gezegd zo gedaan. Aangezien mijn man vaak in het buitenland vertoeft zou ik met mijn eigen sim kaart een andere provider gebruik maken van het toestel. 1,5 jaar later toont De iphone gebreken. Blijft vast zitten, valt uit t het niets uit. Nou dacht ik mooi moment om de verzekering in te schakelen. Nou dacht het niet dus, men suggereert dat de Vodafone simkaar niet wordt gebruikt? O nee?? Waar betalen we dan al 1,5 jaar lang elke maand rekening van 80 a 90 euro voor. Er mocht nl in de telefoon geen andere sim kaart in dan die van Vodafone, stadt volgens hen jn de voorwaarden die ik niet kan terug vinden en uw medewerkers verzuimden te vertellen. Dus eindstand is ik word niet geholpen en we hebben 1,5 Jaar geld weg gegooid voor niks. Plus een telefoon die niet meer functioneert. Na wat internetten lees ik dat meerdere de dupe zijn van deze verzekeringen en het niet mogen gebruiken van een andere sim. Is dat ue werkwijze Vodafone? Bindt u zo klanten, door ze geld af te troggelen met nietszeggende verzekeringen? Worden zo de medewerkers opgeleid van uw winkels?? Verkopen, targets en de klanten boeien niet zolang ze die handtekening zetten? Schaam u diep. Heel diep.
Gewenste Oplossing:
Of geld terug van de verzekering die mijn telefoon niet repareert of een nieuwe telefoon zoals de verzekering belooft.

