Mijn Klacht:
Volgens de app van vodafone heb ik nog 297MB te besteden in mijn data blok. Nu krijg ik echter een rekening van 78euro omdat mijn datablok op is. Na gebeld te hebben met de vodafone klantenservice word mij verteld dat de app biet klopt, ik over de datalimieten heen zit en een extra blok kan bijkopen. Migratie naar onbeperkt internet kost 50 !! Euro
Ik vind dit belachelijk en er wird niet eens gekeken naar een oplossing voor het probleem, dit is makkelijk geld verdienen voor vodafone !!!!!
Gewenste Oplossing:
Gratis migratie naar onbeperkt internet of real time up to date informatie over de data limieten

