Mijn Klacht:
In februari is mijn abonnement overgenomen door KPN. Hierbij is helaas mijn telefoonnummer verloren gegaan omdat vodafone dit heeft afgekeurd.
In februari kon ik niet meer bellen en gebeld worden met de sim kaart en heb de zaak als “geregeld” beschouwd.
Enkele maanden later zag ik dat vodafone nog steeds geld van mijn rekening afschreef. Deze betaling heb ik stop gezet waarop ik vrij snel aanmaningen ontving voor abonnementskosten.
Vodafone beweert nu dat ik de rekeningen moet betalen omdat het abonnement niet opgezegd is. Aangezien de sim kaart gestopt is vind ik dat nogal vreemd om het zacht te zeggen.
Ik heb een poging gewaagd om het op te lossen met de klantenservice maar na een uur met verschillende afdelingen te hebben gesproken heb ik dit opgegeven.
Inmiddels heeft vodafone mij als wanbetaler aangemeld en de vordering overgedragen aan Intrum Justitia. Ook aan deze organisatie is niet uit te leggen dat het niet logisch is om te betalen voor een sim kaart waar je niet mee kunt bellen.
Gewenste Oplossing:
Ik betwijfel of vodafone in staat is om haar klanten tevreden te stellen aangezien er hier slechts 2% van de klachten wordt opgelost.
Maar wat er minimaal zou moeten gebeuren is dat vodafone uit zoekt wat er gebeurd is, mijn status als wanbetaler laat opheffen en Intrum Justitia instrueert mij niet meer lastig te vallen.

