Mijn Klacht:
Het was te goed om waar te zijn, het aanmelden en aansluiten verliep erg gladjes. hetzelfde pakket als we hadden bij KPN (internet, tv & bellen) maar 3 tientjes goedkoper.
Eenmaal binnen en het is over met de service en de beloftes.
WIFI knalt er continu uit; kan niet ongestoord een aflevering op Netflix kijken via Apple TV of er een film naar toe streamen. Het luisteren naar muziek (spotify) is ook niet te doen. Deze abonnementen betaal ik allemaal door en kan er niet van genieten door het beroerde product van VODAFONE.
Het bellen bleek ook niet gratis te zijn omdat er op de rekening servicenummer in rekening zijn gebracht. Het servicenummer van VODAFONE omdat mijn klacht al 5 keer wil doorbellen.
De rekening is geen 3 tientjes lager en de ergernis is sky-high!!!
Gewenste Oplossing:
Als het beloofde product volledig wordt geleverd en VODAFONE hier ook initiatief in neemt.

