Mijn Klacht:
15 september gebeld om te informeren over overstap naar anderen provider.
Van de Zakelijke afdeling moest ik het bij afd particulier regelen.
Particuliere afd zegt: geen probleem, u heeft een sim only particulier abb en die eindigt op 14 nov.
OP tijd dus niks aan de hand.
Prima, dat kan ik aan de nieuwe provider doorgeven? Ja geen probleem,
Wel jammer dat ik ontevreden ben en ze niets voor me kunnen betekenen, bla bla bla
Op 14 nov werkt de sim van de nieuwe provider niet omdat Vodafone het contract pas 2 januari vrijgeeft.
Nu blijkt dat het toch niet kan omdat het een zakelijke telefoon is en ik 3 maanden opzeg termijn heb.
Hun eigen afd geeft verkeerde info en een coulance oplossing kunnen ze niet bieden.
Ik wil na bijna 20 jaar weg bij Vodafone en niks meer met ze te maken hebben!!!
Ben er helemaal klaar mee en wordt gek van de idioten die en onvoldoende info geven, noteren en je frustreren.
Nooit meer Vodafone, dan nog zonder telefoon!!!!!!!!!
Gewenste Oplossing:
Dat ze het per omgang regelen zodat ik verder kan met de nieuwe provider.

