Mijn Klacht:
6 november jl. beltegoed van 20 euro gekocht, telefoon opgewaardeerd. NIET mee gebeld en NIET mee op internet en nu 11 dagen zijn de 20 euro beltegoed spoorloos verdwenen.
Vodafone is NIET BEREIKBAAR: niet via de telefoon, niet via Facebook, niet via Chat. Niets lukt
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn 20 euro beltegoed terug!

