Mijn Klacht:
ik heb een klacht over mijn abonnent
ik heb een Vodafone red plus en daar bij heb ik vorig jaar een telefoon er bij gekocht i Phone 5
alles goed niets mee maar kreeg toen een box van jullie elke jaar een nieuwe telefoon blok 1 kost 5€ mag je een toestel uit zoeken tot max 700€ of blok 2 dat kost 10€ en dan mag je een toestel uitzoeken max 1200€
ik heb blok 2 genomen ik belden op en mocht dan 16-9-2014 een nieuw telefoon uit zoeken ik heb een i Phone 6plus besteld moest alleen lang wachten
tot vandaag telefoon is binnen
toen kwam het aan het licht ik moest mijn oude toestel in leveren en bijbetalen en een nieuw abonnent afsluiten
dat stond niet in de voorwaarden die ik toen had jullie hebben dat ook vandaag toegegeven en nu zeggen jullie je krijgt 120 € van ons terug en dat is het volgens mijn advocaat mag dat niet ik ben nog naar de winkel gegaan en heb Vodafone gebeld maar tevergeefs dus bij deze zal ik een klacht indienen bij deze ook op verzoek van de advocaat hoop dat jullie toch nog over de brug komen anders ga ik een zaak beging en zal dan ook het op mijn werk vertellen ik werk bij het media park bij de brandweer ik weet nog best een radio spotje van jullie dat jullie zeggen je toestel blijft van jullie ? toch
ik hoop van u een antwoord te krijgen en een goede oplossing
met vriendelijke groet
Gert-Wim van de Geest
Gewenste Oplossing:
ik wil het toestel zonder bijbetalen en behoud van oude toestel

