Mijn Klacht:
Stofzuiger bestron nooit aangekomen maar DHL tracke en trace zegt wel afgeleverd. En bij Wehkamp bestelling gedaan en zelfde verhaal. DHL wat een troep!! Ik ga nooit meer bij een online warenhuis bestellen die samen werkt met DHL!!
Gewenste Oplossing:
Oplossing dat DHL is gaat uitleggen waar mijn pakketten zijn gebleven??

