Mijn Klacht:
We blijven problemen houden met de internetverbinding van Vodafone vast. Nadat deze afgelopen maand goed heeft gewerkt, beginnen de problemen weer opnieuw. Elke keer geeft hij aan, geen verbinding. WE proberen thuis op de computer te werken via internet, maar dit ronduit waardeloos en niet de eerste keer. Er is beterschap beloofd, dit is van tijdelijke aard geweest. We willen nu echt geen storingen meer, want de keuze om te gaan overstappen is nu wel heel groot. We zijn er zo klaar mee.
Gewenste Oplossing:
Wij zijn tevreden als we 24 uur per dag 7 dagen per week normaal internetverbinding hebben, zodat er normaal vanuit huis kan worden gewerkt.

