Mijn Klacht:
onze dochter van 15 is in maart van provider veranderd. Ze overschrijdt echt nooit haar datalimiet en uitgerekend nu zou ze op de allerlaatste dag iets (wat weten we niet, Vodafone verschuilt zich achter wet op privacy) gedownload hebben waardoor zij met € 64,66 haar limiet overschreed. Dit is echt onwaarschijnlijk want op dat moment zat zij op school, waar zij gebruik maakt van Wifi.
Gewenste Oplossing:
Restitutie van het geld

