Mijn Klacht:
Vandaag 24 september rond 16.00 uur kwam een bezorger bij mij in de straat. Ik liep net het complex uit via het trappenhuis. Die bezorger schreeuwt naar mij: “He mot ik hier wezen?” Dat vind ik allereerst al niet netjes. Ik zei dat dit de Chirurgijnstraat was en ik wilde hem uitleggen waar hij dan naar binnen moest. “Mot ik nou hier weze of nie?” Ik was compleet verbouwereerd: Wat een onbeschofte pummel! Ik reageerde met dat ie daar ergens naar binnen moest. Daarnaast had hij ook nog zn bus midden op de weg gezet: er kon meteen niemand meer door!
Mede hierom doet het bedrijf waar ik werk liever geen zaken met DHL.
De koeriers van UPS zijn toch wat beter gemanierd, zeg maar…
Gewenste Oplossing:
Geen zaken meer doen met deze kerel! Hem er het liefst uitknikkeren. Zo'n figuur brengt een bedrijf alleen maar schade toe!

