Mijn Klacht:
Nou de algemene klacht is wel bekend denk ik. Net zulke klachten als die bij radar werden genoemd. onverklaarbare hoge rekeningen. Gebeld met klantenservice. Zou zogenaamd 62 mb over m’n internetbundel zijn heen gegaan, maar ik heb geen waarschuwings sms gehad. zou uitgezocht worden en ik zou daar bericht over krijgen. Hetzij per telefoon, hetzij per post. Nooit wat gehoord of gezien. Wel een brief binnengekregen wat betreft mijn adreswijziging. Dat dan weer wel. In augustus weer een te hoge rekening. Een klachten mail gestuurd via de vodafone site. Zogenaamd binnen 10 werkdagen zou ik een reactie krijgen. Tot op heden niks vernomen. Toen maar gebeld, werd er gezegd dat ik 17 Augustus een waarschuwings sms heb gehad. Die had ik op 30 Augustus ontvangen met 204 mb over. Lijkt me stug dat ik meer dan 204 mb er doorheen gejaagd heb in anderhalve dag en dat ik 12 euro buiten mijn bundel zit. En niet dat het om die 12 euro gaat, het gaat erom dat Vodafone niet netjes met haar klanten omgaat. En als klap op de vuurpijl was mijn vorige klacht (creditnota) on hold gezet. Het zou weer uitgezocht worden en tot op heden heb ik weer niks gehoord. Nu zag ik een artikel dat je gratis je abonnement kan wijzigen. Ik interpreteerde het zo dat je bijv onbeperkt internet kon krijgen die uiteindelijk vertraagd. Ik heb 2 GB internet en dat zou betekenen wanneer ik over die 2GB zit dat mijn internet vertraagd, maar dat ik geen kosten meer maak buiten mijn bundel. Nou, wat een misleidende reclame is dat zeg. Ten eerste kon ik niet voor die optie kiezen en ten tweede probeerde ze me een hoger abonnement aan te smeren, zonder migratie kosten. Heel leuk, maar dat wil ik natuurlijk niet. Ik heb gekozen voor 2gb internet, onbeperkt bellen en onbeperkt sms voor 39 euro met een reductie van 6 euro mijn gehele contract periode, dan ga ik toch geen hoger abonnement afsluiten tot het einde van mijn contract periode, omdat Vodafone storing heeft. Zijn jullie helemaal gek geworden??!! Wij krijgen al te hoge kosten door jullie fout en dan moeten wij nog meer gaan betalen, zodat jullie nog meer kunnen innen, door jullie fout??!! Schandalig!!! Ik voel me zo ontzettend belazerd dat ik er pisnijdig van ben.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat mijn te hoge kosten gecrediteerd worden. Dan ben ik pas tevreden!

