Mijn Klacht:
Sinds 2 maanden overgestapt op vodafone glasvezel. Ik heb sindsdien heel traag internet, soms helemaal geen internet. Heel vaak valt de verbinding weg tijdens intrrnetten. Gisteren geen tv, kreeg foutmelding ivm dns storing. Nu volgende dag heb ik helemaal geen internet. Windows geeft aan geen contact te kunnen maken met dns server. Zojuist gebeld met vodafone kost 45 cent per gesprek. Alle keuze menu’s doorlopen te hebben, wordt er uiteindelijk door de spraakcomputer gezegd: op dit momemt is het erg druk. Wij verzoeke u op een later tijdstip weer terug te bellen. En plops de verbinding verbroken door vodafone.en in de tussentijd dus wel 45 cent verdiend x wellicht 1000 mensen bij wie hetzelfde gebeurt…makkelijk geld verdienen op die manier.
Helaas een jaarcontract, anders meteen overgestapt. Zeer ontevreden.
Gewenste Oplossing:
Indien ik weer kan internetten en met volle snelheid zoals dat met glasvezel kan. Geen onderbrekingen.

