Mijn Klacht:
hoge rekeningen datverbruik vodafone!!
abbo kost 42 euro, ik krijg rekeninen vaireerend van 72 tot in de 400 euro.
diverse keren contact gehad met vodafone geen reactie
ipad loopt ove wifi.dus is geen data verbruik
Gewenste Oplossing:
ik wil geld terug van alle facturen die hoger zijn dan 42 euro.

