Mijn Klacht:
mijn factuur van juli (gaat over de gemaakte kosten van juni) was ineens erg hoog. Ik heb abonnement waarin ik 2gb heb en ik kom hier nooit overheen, ik maak namelijk gebruik van wifi thuis en oo het werk. Volgens deze factuur zou ik bijna 4gb hebben verbruikt!? ik heb hierover gebeld met vodafone, aangezien dit niet kan kloppen. zij geven doodleuk aan dat ik alleen een oplossing zou kunnen krijgen als ik een rechtzaak aan zou spannen omdat dan nagegaan word hoe die data verbruikt zou zijn. Ik vind dit een belachelijk antwoord! ik moest mijn mobiele netwerk maar uitschakelen om overmatig verbruik te voorkomen. “want ik kan immeers toch niet bewijzen dat ik het niet verbruikt heb”. Na de uitzending van Radar ben ik er helemaal zeker van dat dit gewoon niet in de haak is, aangezien behoorlijk aantal andere klanten hetzelfde probleem hebben, doorgaans rond dezelfde periode! vodafone ontkent en blijft rondjes draaien in plaats van gewoon met een goede oplossing te komen en hun fouten te erkennen. de klantenservice gaat er echt waardeloos mee om, en het is maar “eigen schuld dikke bult” moet je maar opletten met internetten..
Gewenste Oplossing:
Ik wil de kosten vergoed krijgen zodat ik niet opdraai voor een fout vanuit Vodafone zelf

