Mijn Klacht:
Radar meldpunt,
Heb standaard belbundel van 20€. Bleef altijd ver onder limiet. Om duistere reden juni 134,-. Geen melding van Vodafone. Naar de winkel om na te laten kijken. Geen manco gevonden. Juli dito. 129,- Derde week juli ik naar de winkel in Amersfoort. Met “helpdesk” kwam ik geen steek verder. In de winkel prima geholpen. Verkoper een half uur met het hoofdkantoor in gesprek. Grafiek juni en juli gaf abnormale piek. Reden niet te traceren. Verkopers conclusie dat het toestel bij een update in een loop is blijven hangen. Kwam vaker voor. Advies een back-up maken en de fabrieksinstelling terugzetten. Bleek OK. Te veel betaalde zou worden gecrediteerd. Werd in de winkel bevestigd dmv een notitie in uw systeem. Dit zou eerst week augustus plaatsvinden als juli opgemaakt kan worden. Augustus geen reactie. Ik voor de 5e keer naar de winkel in Amersfoort. Daar was de manager en overig personeel wat mij had geholpen. Manager weet ineens nergens meer van en is op zijn uitspraak teruggekomen. Er zou slechts een paar euro worden vergoed. Bij dit gesprek met de manager die de toezegging had gedaan was een nieuw meisje. Haar eerste werkdag. Die was bij mijn laatste bezoek ook in de winkel. Kon zich niets meer herinneren. ??? Ik ben boos weggelopen. Saillant detail is dat ik bij mijn laatste twee bezoeken aan de winkel twee mensen hoorde met hetzelfde probleem. Ik sprak het meisje (met moeder) aan. Zij werden doorverwezen naar de helpdesk. ??? Ik kon het niet nalaten mijn ervaring te delen. Tot ongenoegen van de manager.
Gewenste Oplossing:
Crediteren zoals toegezegd

