Mijn Klacht:
Drie maanden geleden heb ik mijn abonnement afgeschreven en gisteren kwam ik er tot mijn schrik achter dat ze gewoon nog de rekeningen afschreven.
Even gebeld met de “vriendelijke” helpdesk en zeggen ineens dat het mijn eigen schuld is omdat ik navraag heb gedaan voor nummerbehoud (ik wilde alleen weten of het mogelijk is om mijn nummer op een beltegoedkaart te krijgen) en volgens hun is dat dan een vrijbrief om je abonnement te verlengen.
Aantal keer aangegeven dat het zo niet is gegaan maar de “vriendelijke” vrouw bleef maar hameren dat ze het zo in haar memo had staan en dat ik maar naar haar hoorde te luisteren.
Na een tijdje kreeg ik een coulance regeling aangeboden zodat ik de volgende maand (!!) ook niet hoef te betalen omdat ze ook nog eens een maand opzegtermijn hanteren…
Toen ik deze weigerde zei de “vriendelijke”mevrouw dat ik maar snel moest kiezen want anders kon ik volgende maand ook “gewoon” maar betalen!
Gewenste Oplossing:
Het "opgezegde" telefoonnummer gebruik ik al een jaar niet meer nadat ik een telefoon van de zaak heb gekregen dus met die onzin verhalen dat ik het nummer graag zou willen behouden op een ander abonnement is grote onzin!
Ik wil gewoon mijn geld terug en niet met die rare coulance regelingen.

