Mijn Klacht:
Ik heb 3 maanden achter elkaar enorm hoge rekeningen ontvangen van Vodafone. Mijn abonnement is 55 euro en er werd steeds rond de 150 euro afgeschreven! Omdat ik over mijn bundel had gebeld. Ik heb thuis WiFi en het kan gewoon niet! Ik heb hierover geklaagd, maar ze blijven bij hun standpunt dat ik het gewoon verbruikt heb, dus moet betalen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat het uitgezocht wordt en het teveel betaalde terug betaald krijg

