Mijn Klacht:
Hai ik gebruik altijd WiFi en nu krijg ik dese maand en vorige maand een rekening van bijna 150 EUR alleen voor internet en deze maand heb ik al 4 gb verbruikt ik ben nu pas op de helft van de maand. Dit kan nooit kloppen ik wil dit uitgezocht hebben ik heb dit nooi zoveel verbruikt. Opeens sinds 2 maanden gebeurd dit is toch bizar??
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als dit uitgezocht is en ik niet onnodig hoeft te betalen!

