Klacht: Contact met u en bezorgklacht

[email protected] op 05 juli 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 7 juli 2014
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Blok - Reedijk, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat de bezorging niet op orde is. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas is dit niet gelukt. Wij hebben uw bezorgklachten doorgegeven en zullen...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 5 juli 2014

Een abonnee van de Telegraaf heeft herhaaldelijk geen krant ontvangen sinds het afsluiten van een abonnement op de vrijdag/zaterdagkrant. Ondanks eerdere beloftes van de klantenservice om de bezorging te verbeteren en het abonnementsgeld aan te passen, is er geen oplossing geboden. De klant uit zijn onvrede over de situatie en het gebrek aan communicatie.

Mijn Klacht:

Heden 5 juli is het al de zoveelste keer dat ik geen krant heb ontvangen sinds ik mij op de vrijdag/zaterdagkrant heb geabonneerd.
Email en telefonisch mislukt telkens.
Er is eerder een keer contact geweest ,waarbij de juiste gegevens door uw medewerker zijn genoteerd en werd de belofte gedaan dat het allemaal prima in orde zou komen.
Het reeds afgeschreven abonnementsgeld zou ook worden aangepast vanaf de eerste echte bezorging.
Helaas tot nu to zonder resultaat.
Ik heb er spijt van dat ik dit abonnement heb genomen , omdat ik tot nu toe alleen maar gezeur en ergernis heb ondervonden.
Wanneer komt het eindelijk eens naar tevredenheid van mij in orde?
Groeten
W.Blok-Reedijk
Dr.H.Colijnlaan 6 flat 173
2283 XM. Rijswijk
Klantnummer: 901501379
Tel. 070-3243202

Gewenste Oplossing:

Kan ik pas doen als u mijn klacht naar tevredenheid heeft opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 juli 2014 om 14:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Blok - Reedijk,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons te vernemen dat de bezorging niet op orde is.

Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas is dit niet gelukt.

Wij hebben uw bezorgklachten doorgegeven en zullen er zorg voor dragen dat de bezorging spoedig weer op orde is.

Ter compensatie hebben wij uw abonnementsperiode met een dag verlengd.

Wij sturen u een aantal waardebonnen toe. Wanneer de krant onverhoopt toch niet bezorgd wordt, kunt u deze bonnen bij alle verkooppunten van De Telegraaf, voor een krant inruilen.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM