Klacht: Bezorgd maar niks gekregen!!!

Susan1980 op 04 april 2013 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 10 april 2013
Reactie van het bedrijf:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we geconstateerd dat het pakket inmiddels bij de consument is bezorgd. Selektvracht B.V. Webcare Team

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 4 april 2013

Een klant van DHL meldde dat hij een pakketje zou ontvangen volgens de track en trace code, maar dit nooit heeft ontvangen. Ondanks contact met de betrokken partijen, waaronder de bezorgster, blijft de klant zonder pakket en is er onduidelijkheid over de bezorging. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Afgelopen weekend zou ik volgens de track en tracé code een pakketje hebben ontvangen. Alleen heb ik nooit iets gekregen. Daarbij waren wij het hele weekend in Parijs dus het kon niet op de normale manier bezorgd zijn geworden.
Klacht ingediend bij shopvip en selektvracht en ook gebeld met het depot hier in de buurt. De bezorgster wist zeker dat ze het in de brievenbus had gedaan? Tja waarom is hier dan niks???

Gewenste Oplossing:

Ik wil de kleertjes die ik besteld heb gewoon ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb DHL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

13 jaren geleden - Pakketje bleek verkeerd bezorgd te zijn. Is uiteindelijk hier in de brievenbus gedaan dus opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

13 jaren geleden - Ik kreeg een mail van jullie dat het in behandeling is genomen maar dit is niet meer nodig. Pakket bleek verkeerd bezorgd. Is door deze mensen bezorgd bij ons

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 april 2013 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we geconstateerd dat het pakket inmiddels bij de consument is bezorgd.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM