Klacht: 3SDGB0000216459

elsamoy5 op 08 maart 2013 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 21 maart 2013
Reactie van het bedrijf:

We hebben op basis van de adresgegevens van de consument het betreffende pakket getraceerd, maar geen levering aangetroffen op het door mevrouw aangegeven adres. We hebben mevrouw daarom verzocht om ons specifiekere informatie te geven, maar inmiddels hebben wij van...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 8 maart 2013

Een klant heeft problemen ervaren met de levering van een pakket door DHL. Ondanks beloften van terugkomst en communicatie met Select Vracht, is het pakket niet op de juiste locatie afgeleverd en is er onduidelijkheid over de afleverdetails. De klant voelt zich teleurgesteld over de service en heeft aangegeven dit als een negatieve ervaring te beschouwen.

Mijn Klacht:

Afgelopen dinsdag was niemend op mijn huis dus wanner kom ik terug, ik heb een kaart van Select vracht gekregen dat ze op volgend dag wel zou terug komen om mijn pakje verzorgen, toevallig mijn vriend was volgend dag in thuis en niemand kwam, nog geen kaartje.
Gisteren heb ik naar Select vracht gebeld en ze zagen uw pakkete was verzorgd, ik zag niet waar, en ze zagen bell naar Douglas dus ik heb geedaan en mijn klacht ingediend
Vandaag zag ik mijn e-mails en het was een e-mail van Douglas dat mijn pakje was verzorgd op nummer 10 ik vermoed dezeld straat dat ik woon, 119 ??? wat is dat, en geen kaart van select vracht uw pakeet was in nummer 10, ik zag de tekening van de persoon maar geen naam, het is niet duidelijk het is een groot teluergesteld de eerste en laste keer dat ik via internet maak een bestelling

Gewenste Oplossing:

Ik heb gekozen via post de pakket zorgen niet via select vracht, ik will dat Douglas terug de geld van mijn bestelling 59,95 euro stort. en Douglas moet niet meer werken met Select vracht, slecht verzorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb DHL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

13 jaren geleden - Geachte meneer, mevrouw, Afgelopen Vrijday, onze buurvrouw heeft naar onze deur gebeld om de pakketje te afleveren, gelukking en eindelijk maar helemaal raar. ten eerste mijn vriend toevallig was in thuis en wij hebben geen noticie van selectvracht dat de pakkete op onze beuren was ingeleverd. Van Douglas heeft ik een note dat mijn pakketje op nummer 10 was ingeleveerd, nog vreemd als Ik woon in 119. Dank u voor u help Met vriendelijke groeten, Elsa Otarola

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 maart 2013 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben op basis van de adresgegevens van de consument het betreffende pakket getraceerd, maar geen levering aangetroffen op het door mevrouw aangegeven adres. We hebben mevrouw daarom verzocht om ons specifiekere informatie te geven, maar inmiddels hebben wij van mevrouw vernomen dat zij het pakket in ontvangst heeft kunnen nemen. Uiteraard hebben we aan mevrouw onze excuses aangeboden voor het ongemak.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM