Mijn Klacht:
Ik heb meerdere klachten over de service van UPS. Van de drie afleverpogingen is er maar één daadwerkelijk gedaan, terwijl ik 100% thuis was tijdens de bezorging (en mijn deurbel niks heeft geregistreerd). Na contact over het afleveren van mijn pakket, heb ik aangegeven dat het in een ophaalkluis geplaatst moest worden, maar bij het afhalen was de kluis leeg. Wanneer ik de helpdesk bel, krijg ik telkens hetzelfde antwoord: vanmiddag wordt het pakket geleverd. De medewerkers lijken niet in staat om mij daadwerkelijk te helpen. Nu ik een claim heb ingediend, heb ik het gevoel dat ik hier ook niks van kan verwachten.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat mijn pakket wordt gevonden of dat ik mijn geld terug krijg.

