Mijn Klacht:
Ik heb een klacht over Hornbach, omdat mijn bestelling niet op tijd is geleverd. De levering vond plaats buiten de 5 werkdagen waarmee wordt geadverteerd. Toen ik contact opnam met de klantenservice, was de mevrouw zeer klantonvriendelijk. Ze gaf aan dat het ‘niet slim’ is om voorbereidingen te treffen op basis van de leverdatum die in de mail stond. Ook dreigde mevrouw om de bestelling te annuleren. Ik hoop dat jullie het hele gesprek kunnen terugvinden en zelf kunnen beluisteren, want de manier van praten van mevrouw heb ik nog nooit ergens meegemaakt. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in Hornbach geschaad.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een vergoeding voor de vertraging in de levering.

