Mijn Klacht:
Op zondag 21 juni heb ik een apparaat besteld met de belofte dat deze de volgende dag geleverd zou worden. Op maandag kreeg ik te horen dat de levering door DHL was uitgesteld naar dinsdag 23 juni tussen 12:00 en 18:00 uur. Na lang wachten is er niemand langs gekomen en later bleek dat het pakket weer terug naar het distributiecentrum was gestuurd. Inmiddels zijn we drie dagen verder en is er nog steeds geen zicht op levering. Na 31 minuten in de wacht te hebben gestaan bij de klantenservice, heb ik de verbinding verbroken. Ik wil de bestelling annuleren en het apparaat zelf ophalen in een andere winkel.
Gewenste Oplossing:
Annulering van de bestelling en bevestiging dat mijn order is geannuleerd.


