Mijn Klacht:
Ik heb op vrijdagavond een bestelling geplaatst voor een mobiele airco, met de verwachte levertijd op maandag. Nu is het dinsdag en heb ik nog steeds niets ontvangen. De vervoerder heeft aangegeven dat de artikelen niet op voorraad zijn, wat ik als zeer onprofessioneel beschouw. Het is bovendien erg vervelend met de hittegolf die eraan komt. Tijdens mijn contact met Action was de medewerker onduidelijk over de situatie, wat mijn frustratie alleen maar vergroot.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om de mobiele airco vandaag nog te ontvangen of een vergoeding voor het ongemak.

