Mijn Klacht:
Ik heb een klacht over de klantenservice van Welhof. Tijdens mijn contact met een medewerker werd ik uitgelachen, wat ik als zeer onprofessioneel en kwetsend ervoer. De medewerker heeft het gesprek abrupt beëindigd door op te hangen, wat de situatie nog frustrerender maakte. Ik vind dit gedrag onacceptabel en verwacht dat klanten met respect worden behandeld.
Gewenste Oplossing:
Ik vraag om een excuses van de desbetreffende medewerker.

