Mijn Klacht:
Ik heb deze week maar twee kranten ontvangen en vandaag weer geen krant. Dit vind ik erg slecht, vooral omdat ik al meerdere klachten heb ingediend zonder dat ik het gevoel heb dat hier iets mee gedaan wordt. Het is ook erg moeilijk om een medewerker aan de telefoon te krijgen, omdat deze optie niet beschikbaar is. De krant zou tussen 7 en 9 uur bezorgd moeten worden, maar dat gebeurt niet altijd, zelfs niet als ik al een krant ontvang.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag de krant op de gebruikelijke manier ontvangen, en ik wens niet digitaal te lezen, maar liever de papieren versie.

