Mijn Klacht:
Ik heb meer dan 2 uur moeten wachten op mijn bestelling via Thuisbezorgd.nl. Toen het eten uiteindelijk arriveerde, was het koud, nat en slap. Dit is absoluut niet acceptabel. Toen ik contact opnam met Thuisbezorgd.nl, werd mij verteld dat zij er niets mee konden en dat ik geen hulp zou ontvangen. Dit heeft mijn ervaring met hun service ernstig aangetast.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een volledige terugbetaling van mijn bestelling.

