Mijn Klacht:
Ik heb op 19 juni gemeld dat mijn koelkast/vriezer kapot is, terwijl het apparaat pas 2 jaar oud is en bijna 900 euro heeft gekost. Electrolux heeft mij laten weten dat er pas op 7 juli een monteur beschikbaar is om te kijken naar het probleem, wat voor mij onacceptabel is. Ik ben teleurgesteld over de service en de lange wachttijd.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een snellere afspraak voor de monteur, liefst deze week nog,

