Klacht: Klacht nog steeds niet opgelost

Harry321 op 17 juni 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 17 juni 2024
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Uit mijn gegevens blijkt dat er niemand thuis aangetroffen werd waardoor het pakket de volgende dag naar het servicepunt is gegaan. Er is geen wijziging doorgegeven voor een ander servicepunt, waardoor het pakket dus daar...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 17 juni 2024

Een klant heeft herhaaldelijk contact gehad met DHL over een verkeerd bezorgd pakket en heeft op 5 juni 2024 een klacht ingediend. Ondanks een reactie van DHL waarin de klacht als opgelost werd gemarkeerd, is de klant van mening dat het probleem nog steeds niet is verholpen, aangezien het pakket op een verkeerde locatie is afgeleverd. De klant vraagt om een snelle oplossing en verwijst naar een eerdere klacht met nummer 26693750.

Mijn Klacht:

Reeds contact gehad met DHL over verkeerde bezorging pakket. Hier ook op 5 juni 2024 geklaagd. Een nietszeggende reactie van DHL gehad hier, met ineens de status opgelost. Beste DHL en Klacht.nl: de klacht is niet opgelost! Ik heb een overeenkomst met DHL dat mijn pakketten worden bezorgd op een specifiek servicepoint in de buurt. In plaats daarvan is het pakket op een willekeurig punt uit de buurt gedropt. DHL weigert herstel en nakoming. Ik heb reeds een klacht ingediend onder nummer 26693750. Ik wil nu graag zo snel mogelijk een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Een oplossing. Aub niet meer liegen op deze website dat de klacht is opgelost, terwijl die niet is opgelost. Graag een oplossing! Dan pas is de klacht opgelost.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedendag, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik wil graag voor u controleren wat er mis is gegaan bij de levering van uw zending. Om de situatie goed helder te krijgen, kunt u mij dan voorzien van de volgende informatie? Wat is het zendingsnummer van de zending die verkeerd is bezorgd? Heeft u de naam en adres van het afhaalpunt die u had gekozen bij de zending? Bij welke afhaalpunt (naam en adres) is de zending vervolgens afgeleverd? Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Yunus DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Harry321

1 jaar geleden - Dag, Het verzendnummer is CC155319247DE. Al die tijd heeft Blokker Nachtegaalstraat Utrecht als vaste bezorgvoorkeur ingesteld gestaan, het pakket is geleverd bij Lodewijk Kledingreparatie Stomerij, Lodewijk Napoleonplantsoen Utrecht. Vriendelijke groet.

DHL

Heeft op 17 juni 2024 om 13:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Uit mijn gegevens blijkt dat er niemand thuis aangetroffen werd waardoor het pakket de volgende dag naar het servicepunt is gegaan. Er is geen wijziging doorgegeven voor een ander servicepunt, waardoor het pakket dus daar een week heeft gelegen. Omdat het niet op tijd is opgehaald is het retour afzender gestuurd. Neem voor eventueel een nieuwe afspraak daar even contact mee op.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL E-commerce E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Harry321

Heeft op 17 juni 2024 om 13:04 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het verhaal van DHL komt niet overeen met hoe het werkelijk is gelopen. Graag ontvang ik alsnog een oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry321
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM