Klacht: 10E KEER PAKKET NIET NAAR BOVEN GEBRACHT

Nugo op 01 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 1 mei 2024
Reactie van het bedrijf:

Beste, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend om te horen dat uw pakketten niet netjes aan de deur bezorgd worden. Als ik het goed begrijp hoeft de bezorger maar 2 trappen op. Dan zou de bezorger zeker gewoon...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 1 mei 2024

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorging van pakketten door DHL, waarbij het pakket op de begane grond in de portiek werd achtergelaten in plaats van naar boven te worden gebracht. De klant uitte frustratie over de bezorgservice en vroeg om verbetering, vooral omdat er onterecht een handtekening voor ontvangst was genoteerd. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Gisteren 30 april was het weer zover. Mijn pakket is wederom beneden in de portiek achtergelaten. De chauffeur gaf wederom niet aan dat hij niet naar boven kwam.
Track trace: CM701981388DE
Er staat zelfs handtekening genoteerd bij ontvangst, ik heb niks getekend!
Hieronder vindt u een copy paste van mijn laatste klacht van 4 januari (veel plezier met lezen):

Het is zo vermoeiend DHL!!!!
Doe hier iets aan!!!!
Neem bezorgers aan die niet te lui zijn om 2 trappen te lopen om het pakketje persoonlijk te overhandigen!!!!
Als dit niet de bedoeling is en het is uw nieuwe werkwijze om pakketten in de portiek te gooien, zonder dit aan te geven, terwijl ik boven bij de deur sta te wachten… dan hoor ik dat graag en ik ga geen klachten meer indienen!!!!

De onderstaande klacht is een copy/paste van mij laatste klacht!
Het enige wat u kunt doen, is met de 9de keer vervangen de 5de keer!
Net gebeurt weer hetzelfde!

Dit is nu de 5e keer dat de bezorger het pakket niet naar boven brengt.
Ik woon op de 3e verdieping en wegens persoonlijke omstandigheden kan ik niet altijd naar beneden lopen.
Er is een dichte portiek hier, de bezorger belt aan, via de telefoon hoor ik dat het DHL is, ik doe de beneden deur open en niemand komt. Ze gooien het pakket beneden in de portiek zonder iets te zeggen!!!!!

Ik heb al eerder via deze weg een melding gemaakt! Gaan jullie nu daadwerkelijk hier iets aan doen?????
Dit is geen service en zonde van mijn bezorgkosten, die ik op een gegeven moment terug ga eisen van jullie!!!!!
Dit moet toch niet kunnen?????

Gewenste Oplossing:

Copy paste van mijn laatst aangegeven oplossing:

Het is zo vermoeiend DHL!!!!
Doe hier iets aan!!!!
Neem bezorgers aan die niet te lui zijn om 2 trappen te lopen om het pakketje persoonlijk te overhandigen!!!!
Als dit niet de bedoeling is en het is uw nieuwe werkwijze om pakketten in de portiek te gooien, zonder dit aan te geven, terwijl ik boven bij de deur sta te wachten... dan hoor ik dat graag en ik ga geen klachten meer indienen!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 mei 2024 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nugo
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM