Mijn Klacht:
Daar gaan we weer….ALWEER !!!
De zoveelste keer.
Ik zou vandaag een pakket van DHL ontvangen, ergens tussen 19.20 en 20.10 uur.
Voor alle duidelijkheid heb ik mijn auto op de oprit gezet, ten teken dat ik thuis ben.
Krijg ik zojuist (om 19.41 uur) een mailtje dat ze niet konden bezorgen.
IK WAS THUIS !!!
Pakketnummer: 3SLRD0001170154
Uit pure ergernis laat ik het pakket maar naar een DHL-servicepunt sturen. Dat is wat DHL wil: dat je zelf je pakketten op gaat halen, want dat scheelt hen in service en dus geld. Lekker handig !!! Het kost mij een half uur autorijden (23 Km.) om een pakket op te halen.
Ik ben HELEMAAL klaar met DHL. Vele anderen met mij, gezien alle klachten op de sociale media.
Kijk ook even naar al mijn voorafgaande klachten hier….de optelsom begint groot te worden.
Gewenste Oplossing:
Misschien iets meer moeite doen???


