Mijn Klacht:
Na 2 weken nog steeds wachten op een pakket en dan moet ik nog wachten op een onderzoek zeer waardeloos bedrijf aan de telefoon helpen ze je ook niet en klacht indienen werken ze ook niet aan mee
Gewenste Oplossing:
Tijd kost geld ze horen te betalen voor de wachttijd.

