Mijn Klacht:
Wij klagen al maanden dat wij geen folderpakket ontvangen. Enkele weken geleden bij jullie klacht ingediend toen hebben we 2 keer een pakket ontvangen. De winkeliers betalen hier wel voor. En dat is wat ons het meest frustreert.
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon elke week een folderpakket in de brievenbus.


