Mijn Klacht:
Het is al bijna een half jaar dat ik een klacht heb ingediend bij Sporta over het Probleem met de bezorging van de Folders. Het gebeurt niets om het Probleem op de lossen. Iedere keer ontvang ik een E-mail met de tekst we geven het door aan de Bezorgmaneger. Mijn vraag is of mijn klacht wel serieus genomen wordt. Het is weer twee weken geleden dat ik een klacht heb ingediend maar tot heden nog steeds geen Folders ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Mijn oplossingen worden niet serieus genomen.


