Mijn Klacht:
Beste. Ik heb al meerdere malen contact opgenomen. Helaas tot op heden nog steeds GEEN FOLDERS!!!!!
ik heb geen sticker op de brieven bus en zag de folders wel liggen voor een van de flats begin van me straat (klaar voor bezorging) graag wil ik hierzo een oplossing voor. Zoek desnoods andere personeel. DIT IS OOK VERKEER LOON UITGIFTE VOOR JULLIE!!!
Gewenste Oplossing:
Graag wel voor toekomstig elke week folders te ontvangen zoals het hoord....


