Mijn Klacht:
Al bijna een jaar geen folders meer ontvangen !!!
En al vele malen wordt er beloofd dat ze het gaan oplossen maar
tot nu toe nog niks veranderd.
Af en toe een belletje ….dat het opgelost gaat worden …..NIET DUS !!!
Gewenste Oplossing:
Folders laten bezorgen !


