Mijn Klacht:
ne meerdere malen hierover geklaagd te hebben is het inmiddels al weer het geval dat er wederom al weken geen folders op mijn adres worden bezorgd, dit gebeurt stelselmatig , diegene die de bezorging levert , heeft mijn inziens totaal geen behoefte om te bezorgen , waarschijnlijk verdwijnt dat in een container.
Gewenste Oplossing:
simpelweg gewoon graag bezorging van de folders

